Tuesday, May 14, 2013

Veni, vidi, vici...ROMA!


Am avut parte de o surpriza de proportii anul acesta de Paste- iepurasul mi-a adus o vacanta la Roma! Dincolo de cei peste 10 km de mers pe jos zilnic, recunosc ca a fost primul Paste in care m-am vazut nevoita sa reinventez traditia. In lipsa de oua rosii, am ciocnit oua de ciocolata.

 Am trecut printr-un adevarat tur de forta- 4 zile de mers si vizitat non-stop. Mi-am dorit foarte mult sa vad capitala Italiei si sa ajung la Vatican chiar de Paste. Colosseum-ul, Columna lui Traian, Palatul Vittorio Emanuelle, Bazilica Vaticanului, Pantheonul si Castelul Sant Angelo sunt doar cateva din edificiile vizitate si trebuie sa recunosc ca m-am indragostit iremediabil de Roma.

Acum sunt gata sa trec de la street walking, la street dance in stil MTV- avand in vedere ca in weekend are loc finala nationala SDK World la Bucuresti, eveniment la care MTV este partener oficial, iar eu voi fi ca de obicei, pe pozitii. Pana atunci, iata cateva poze din vacanta! :)
 
 
 
 
 
 

No comments: