Monday, September 23, 2013

De azi incepe...MTV LIVE @ 6!


Poate suna a cliseu, dar am fost fana a emisiunilor prezentate de George Vintila: <> se filma fix in perioada in care eu eram la Abracadabra, iar pentru <>, recunosc depaseam cu mult ora de culcare, spre disperarea mamei.




Inca nu imi vine sa cred ca o sa prezint o emisiune alaturi de Vintila, am mari emotii...George este axat pe zona de entertainment alaturi de invitatii sai, ii pune in dificultate si scoate de la ei informatii exclusive, iar mie imi revine partea de comunicare Live on the net cu telespectatorii - cu cei care doresc sa afle de la artistii lor preferati raspunsul la intrebari in direct.



Adaugam viralul zilei, poll-urile si subiectele de dezbatere plus tot ce misca on-line in cadrul rubricii Face2Facebook! Tot eu voi tine la curent MTV-istii cu ce inseamna evenimente/concerte/cultura urbana/ fashion/ clubbing si cool happenings in cadrul rubricii MTV Party Agenda.

Ne vedem la 6!!!

No comments: