Wednesday, October 16, 2013

Discutiile despre noi...


Barbatii cum aud de planuri si discutii despre noi se transforma, se aricesc, o iau razna si schimba imediat subiectul...

Ce nu inteleg niciodata partenerii nostri de viata este ca desi, suntem spontane, noi, femeile avem nevoie aproape mereu de un plan.

Ne place sa facem liste- de cumparaturi, de cheltuieli, de task-uri, to do-uri si ne planificam pana si outfit-urile pe urmatoarele 2 saptamani.

Ne place sa tinem o agenda/ un calendar- "in data X am dentist, in data y masaj, peste 3 luni, pe 15, e un concert la care vreau sa ajung si peste juma de an fix de azi fac party surpriza pt ca facem 2 ani...".

Asa suntem noi- vrem organizare! Ne ordonam si planificam viata si in momentul in care nu mai avem ce sa punem pe lista, incepem sa rearanjam de plictiseala totul. E in ADN-ul nostru!

La inceputul relatiei, voua, barbatilor, va place sa ne ascultati planurile- vi se par amuzante, relaxante si va arata latura aia sensibila a noastra...Latura ale carei taine va chinuiti sa le descoperiti pt ca mai apoi, odata dezlegate, sa le renegati.

In timp, devine o povara sa auziti mai mereu : "Sa facem si aia! Sa mergem si-acolo! Sa trecem si pe la...". Ne reprosati "fortarea" unor lucruri si ne reduceti la tacere...Nu pt mult timp, ce-i drept. :)

Iar la final, dupa ce eu am obosit sa ma repet si tu ai invatat sa faci abstractie de discutii de gen, totul se reduce la:

" - Iubitule, noi cand vorbim despre noi...?

 - Si-acum, draga mea...Ia, zi-mi, tie cum iti merge netul pe mobil?

 - Mie imi merge bine... Dar ma gandesc serios sa ducem relatia la un alt nivel! Ce zici de MMS?! "

No comments: